Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь
Упраўленне па адукацыі, спорце і турызме Клецкага райвыканкама
Дзяржаўная ўстанова адукацыі
«Тучанская сярэдняя школа Клецкага раёна»
Склад камісіі па супрацьдзеянні карупцыі:
Касцюкевіч Вольга Анатольеўна, старшыня камісіі
Пінчук Галіна Аляксандраўна, намеснік старшыні
Янучок Ірына Тадэвушаўна, член камісіі
Кавальчук Ірына Валянцінаўна, член камісіі
Шастак Валянціна Іванаўна, член камісіі
Зацверджана загадам ад 29.12.2023 № 250
свернуть
№ п/п |
Назва мерапрымстваў |
Адказныя выканаўцы |
Тэрмін рэалізацыі мерапрыемстваў |
|
1. Арганізацыйна-прававыя мерапрыемтсвы |
||||
1.1. |
Распрацоўка і зацвярджэнне плана работы камісіі па супрацьдзеянні карупцыі ДУА “Тучанская сярэдняя школа Клецкага раёна” |
Старшыня, члены камісіі |
Студзень |
|
1.2. |
Правядзенне пасяджэнняў камісіі па супрацьдзеянні карупцыі |
Старшыня, члены камісіі |
Не радзей аднаго разу ў паўгоддзе |
|
1.3. |
Разгляд пытанняў па прафілактыцы правапарушэнняў у сістэме адукацыі на пасяджэннях камісіі |
Старшыня камісіі |
Не радзей аднаго разу ў паўгоддзе |
|
1.4. |
Удзел у нарадах (абучаючых мерапрыемствах) па пытаннях арганізацыі работы па супрацьдзеянні карупцыі |
Старшыня, члены камісіі
|
На працягу года |
|
1.5. |
Вывучэнне абгрунтавання размеркавання вучэбных гадзін, гадзін факультатыўных заняткаў і гадзін арганізацыйна-выхаваўчай работы |
Старшыня, члены камісіі |
Жнівень |
|
1.6. |
Правядзенне аналізу лакальных нарматыўных прававых актаў на прадмет адпаведнасці патрабаванняў дзеючага заканадаўства |
Старшыня, члены камісіі |
На працягу года |
|
1.7. |
Аналіз здзейсненых карупцыйных правапарушэнняў на падставе інфармацыі, прадстаўленай праваахоўнымі органамі, у мэтах далейшага папярэджання магчымых правапарушэнняў |
Старшыня, члены камісіі |
Па меры паступлення інфармацыі |
|
2. Справаздачы, удзел у супрацькарупцыйным кантролі |
||||
2.1. |
Прадстаўленне справаздачы па рэалізацыі плана работы камісіі па супрацьдзеянні карупцыі ДУА “”Тучанская сярэдняя школа Клецкага раёна” |
Старшыня камісіі |
Студзень |
|
2.2. |
Своечасовае прадстаўленне дзяржаўнымі пасаднымі асобамі абавязацельстваў, устаноўленых арт. 17 Закона Рэспублікі Беларусь “Аб барацьбе з карупцыяй” і арт. 23 Закона Рэспублікі Беларусь “Аб дзяржаўнай службе ў Рэсрубліцы Беларусь”, дэкларацый аб даходах і маёмасці |
Старшыня камісіі |
Па меры неабходнасці |
|
3. Прававое прасвяшчэнне і павышэнне антыкарупцыйнай кампетэнтнасці работнікаў |
||||
3.1. |
Разгляд на нарадах з педагагічным калектывам пытанняў аб рабоце па выкананню антыкарупцыйнага заканадаўства і тлумачэння работнікам установы адукацыі заканадаўства ў сферы супрацьдзеяння карупцыі на педагагічных саветах з запрашэннем супрацоўнікаў праваахоўных оргнаў |
Старшыня камісіі |
Па меры неабходнасці |
|
3.2. |
Арганізацыя вывучэння заканадаўства Рэспублікі Беларусь аб карупцыі і адказнасці за карупцыйныя правапарушэнні |
Старшыня, члены камісіі |
Па меры змянення заканадаўства |
|
3.3. |
Правядзенне работы па тлумачэнні ў калектве ўстановы адукацыі нарматыўных актаў (Дырэктыва Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 11.03.2004 № 1 “Аб мерах па замацаванні грамадскай бяспекі і дысцыпліны”, Дэкрэт Прэзідэнта Рэспублікі Беларусь ад 15.12.2014 № 5 “Аб умацаванні патрабаванняў да кіруючых кадраў і работнікаў арганізацый”), наікраванай на ўмацаванне працоўнай дысцыпліны і парадку |
Старшыня, члены камісіі |
Верасень, студзень |
|
3.4. |
Інфармаванне калектыву ўстановы адукацыі аб рабоце, якая праводзіцца дзяржаўнымі органамі па барацьбе з карупцыяй праяўленнямі ў грамадстве |
Старшыня, члены камісіі |
Па меры паступлення інфармацыі |
|
4. Інфрмацыйнае забеспячэнне рэалізацыі антыкарупцыйнай палітыкі |
||||
4.1. |
Размяшчэнне (абнаўленне) на інфармацыйным стэндзе ўстановы адукацыі кантактных тэлефонаў гарачых ліній, міні-плакатаў сацыяльнай рэкламы, накіраваных на прафілактыку карупцыйных паводзін |
Старшыня, члены камісіі |
На працягу года |
|
4.2. |
Размяшчэнне (абнаўленне) на сайце ўстановы адукацыі інфармацыі аб ажыццяўленні мер па супрацьдзеянні карупцыі |
Старшыня, члены камісіі |
На працягу года |
|
4.3. |
Размяшчэнне (абнаўленне) на інфармацыйным стэндзе інфармацыі аб дзейнасці папячыцельскага савета |
Старшыня папячыцельскага савета |
На працягу года |
|
5. Арганізацыя ўзаемадзеяння з бацькамі і грамадскасцю |
||||
5.1. |
Ажыццяўленне асабовага прыёму законных прадстаўнікоў кіраўніцтвам установы адукацыі |
Старшыня |
На працягу года |
|
5.2. |
Разгляд у алпаведнасці з дзеючым заканадаўствам зваротаў грамадзян, якія ўтрымліваюць звесткі аб карупцыі, якія знаходзяцца ў кампетэнцыі кіраўніцтва ўстановы адукацыі |
Старшыня, члены камісіі |
Кожны квартал |
|
6. Антыкарупцыйнае выхаванне навучэнцаў |
||||
6.1. |
Правядзенне ўрокаў прававых ведаў, прысвечаных фарміраванню прававой свядомасці і антыкарупцыйнага светапогляду навучэнцаў |
Намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце, класныя кіраўнікі |
На працягу года |
|
6.2. |
Папярэджанне неабаснаванага абстрагавання навучэнцаў ад заняткаў на розныя віды работ, якія не звязаны з адукацыйным працэсам і выкананнем ўстановай адукацыі статутных функцый |
Намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце, класныя кіраўнікі |
На працягу года |
|
7. Ажыццяўленне кантролю фінансава-гаспадарчай і адукацыйнай дзейнасці ў мэтах папярэджання карупцыі |
||||
7.1. |
Кантроль за выкананнем набытага і атрыманага абсталявання |
Старшыня, члены камісіі |
На працягу года |
|
7.2. |
Выкананне парадку мэтанакіарванага і эфектыўнага выкарыстання дзяржаўнай маёмасці |
Старшыня, члены камісіі |
На працягу года |
|
7.3. |
Кантроль за дзейнасцю і эфектыўным расходаваннем сродкаў папячыцельскага савета ўстановы адукацыі |
Старшыня, члены камісіі |
На працягу года, справаздача снежань |
|
7.4. |
Кантроль за арганізацыяй харчавання навучэнцаў установы адукацыі |
Старшыня, члены камісіі |
На працягу года |
|
7.5. |
Кантроль за выкананнем патрабаванняў, прад’яўленых да ліцэнзійнай дзейнасці |
Старшыня, члены камісіі |
На працягу года |
|
7.6. |
Кантроль за арганізацыяй і правядзеннм выніковай атэстацыі, атрыманнем, улікам, захаваннем, запаўненні і выдачай дакументаў дзяржаўнага ўзору аб адукацыі |
Старшыня, намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце |
Чэрвень |
|
7.7. |
Кантроль за арганізацыяй прыёму на работу педагагічных работнікаў і іншых работнікаў ва ўстанову ў адпаведнасці са штатным раскладам |
Старшыня, члены камісіі |
На працягу года |
|
7.8. |
Кантроль за правільнасц прадстаўлення працоўных адпускоў |
Старшыня, члены камісіі |
На працягу года |
|
7.9. |
Папярэджанне фактаў збору грашовых сродкаў на набыццё падарункаў для педагагічных работнікаў у перыяд правядзення выпускных экзаменаў, выпускных вечароў і іншых мерапрыемстваў ва ўстанове адукацыі |
Старшыня, члены камісіі |
На працягу года |
|
7.10. |
Папярэджанне фактаў неправамернага ўзымання грашовых сродкаў з законных прадстаўнікоў навучэнцаў, збору грашовых сродкаў на мацаванне матэрыяльна-тэхнічнай базы ўстановы адукацыі без прыцягнення папячыцельскага савета |
Дырэктар, старшыня, члены камісіі |
На працягу года |
УТВЕРЖДЕНО
Приказ директора
ГУО «Тучанская средняя школа
Клецкого района»
от 29.12.2023 № 250
ПОЛОЖЕНИЕ
о порядке урегулирования конфликта интересов в процессе
исполнения служебных обязанностей руководителем Государственного учреждения
образования «Тучанская средняя школа Клецкого района»
ГЛАВА 1
ОБЩИЕ ПОЛОЖЕНИЯ
обязательность раскрытия сведений о реальном или потенциальном конфликте интересов;
индивидуальное рассмотрение, урегулирование и оценка репутационных и иных рисков при выявлении каждого случая возникновения конфликта интересов;
конфиденциальность процесса раскрытия сведений о конфликте интересов и процесса его урегулирования;
соблюдение баланса интересов государственного органа и работника при урегулировании конфликта интересов.
ГЛАВА 2
МЕРЫ ПРЕДУПРЕЖДЕНИЯ ВОЗНИКНОВЕНИЯ
КОНФЛИКТА ИНТЕРЕСОВ
совершенствование организационно-кадровой структуры учреждения образования в целях исключения совместной работы лиц, состоящих в браке или находящихся в отношениях близкого родства или свойства (родители, супруги, братья, сестры, сыновья, дочери, а также братья, сестры, родители и дети супругов), если данная работа связана с непосредственной подчиненностью или подконтрольностью одного из этих лиц другому;
уточнение и оптимизация трудовых обязанностей работников учреждения образования;
установление эффективной системы контроля за исполнением работниками учреждения образования своих трудовых обязанностей, соблюдением предусмотренных законодательством запретов и ограничений;
проведение учреждением образования просветительской и идеологической работы, направленной на распространение знаний и конфликтах интересов, причинах их возникновения, порядке их предотвращения и урегулирования.
оказывать содействие супругу (супруге), близким родственникам или свойственникам в осуществлении предпринимательской деятельности с использованием служебного положения;
выполнять иные оплачиваемые работы, не связанные с исполнением своих трудовых обязанностей по месту основной работы (кроме преподавательской, научной, культурной, творческой деятельности), если иное не установлено законодательством Республики Беларусь;
участвовать лично или через доверенных лиц в управлении коммерческой организацией, за исключением случаев, предусмотренных законодательными актами Республики Беларусь;
принимать имущество (подарки), за исключением сувениров, вручаемых при проведении протокольных и иных официальных мероприятий, или получать другую выгоду для себя или для третьих лиц в виде работы, услуги в связи с выполнением трудовых обязанностей;
использовать в личных, групповых и иных внеслужебных интересах информацию, содержащую сведения, составляющие охраняемую законом тайну, полученную при исполнении своих трудовых обязанностей;
использовать во внеслужебных целях средства финансового, материально-технического и информационного обеспечения, другое имущество.
ГЛАВА 3
ПОРЯДОК ПРЕДРСТВАЛЕНИЯ СВЕДЕНИЙ О КОНФЛИКТЕ ИНТЕРЕСОВ, И ПРОВЕРКА ПОСТУПИВШЕЙ ИНФОРМАЦИИ О КОНФЛИКТЕ ИНТЕРЕСОВ
от самого руководителя учреждения образования;
из обращений граждан и юридических лиц, публикаций в средствах массовой информации;
в результате совместного анализа имеющихся сведений о личных интересах руководителя учреждения образования и выполняемых им трудовых обязанностей;
из других источников.
при установлении наличия признаков реального или потенциального конфликта интересов государственным должностным лицом самостоятельно;
при выявлении признаков реального или потенциального конфликта интересов иными лицами.
Дополнительная проверка проводится уполномоченным лицом или комиссионно в трехдневный срок от момента получения материалов.
Ситуация, не являющаяся конфликтом интересов, не нуждается в специальных способах урегулирования.
ГЛАВА 4
ПОРЯДОК И СПОСОБЫ УРЕГУЛИРОВАНИЯ КОНФЛИКТА ИНТЕРЕСОВ
вручение работнику письменных рекомендаций о принятии мер по предотвращению или урегулированию конфликта интересов;
отстранение работника от совершения действий по работе, вызывающих или способных вызвать у него конфликт интересов;
перевод работника в порядке, установленном законодательством Республики Беларусь, с должности, исполнение обязанностей по которой вызвало или может вызвать конфликт интересов, на другую равнозначную должность;
пересмотр и изменение трудовых обязанностей на новом рабочем месте в целях предотвращения конфликта интересов или возможности его возникновения;
использование иных способов разрешения конфликта.