Міністэрства адукацыі Рэспублікі Беларусь
Упраўленне па адукацыі, спорце і турызме Клецкага райвыканкама
Дзяржаўная ўстанова адукацыі
«Тучанская сярэдняя школа Клецкага раёна»
№ п/п |
Напрамкі дзейнасці |
Задачы |
Метады |
Змест асноўнай дзейнасці |
Тэрмін выканання |
Адказныя |
1 |
Работа навукова-тэарэтычнага і псіхолага-педагагічнага семінара |
Павышэнне ўзроўню метадычнай падрыхтоўкі педагогаў |
Семінары, практыкумы, псіхолага-педагагічны кансіліум, лекцыі |
Вывучэнне нарматыўных дакументаў сферы адукацыі Псіхолага-педагагічны кансіліум па адаптацыі навучэнцаў I класа да навучання на першай ступені агульнай сярэдняй адукацыі; Праблема пераемнасці пры пераходзе вучняў на ІІ ступень навучання; Формы і метады паспяховага навучання і выхавання; Асаблівасці работы з навучэнцамі рознага ўзроўню матывацыі да навучання. |
Верасень
Кастрычнік
Лістапад
Лістапад
Люты
|
Намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце
|
2 |
Падбор і растаноўка кадраў |
Выяўленне індывідуальных асаблівасцей настаўнікаў |
Маніторынг педагагічнай дзейнасці настаўнікаў |
Субяседаванне з настаўнікамі.
|
Верасень |
Дырэктар, намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце |
3 |
Якасць выкладання вучэбных прадметаў: “Руская мова” ў I-XI класах; “Інфарматыка” ў VI-XI класах; “Фізіка” ў VII-XI класах. |
Выяўленне ўзроўня прафесійнай кампетэнтнасці і метадычнай падрыхтоўкі настаўнікаў і выхавальнікаў |
Аналіз наведаных урокаў, заняткаў, аказанне метадычнай дапамогі настаўнікам і выхавальнікам. Аналіз вучэбных дасягненняў вучняў. |
Наведванне ўрокаў, заняткаў, факультатываў, індывідуальныя гутаркі з настаўнікамі і выхавальнікамі
Работа з настаўнікамі, вучні якіх паказалі нізкі ўзровень ведаў па прадмету. Выпрацоўка рэкамендацый. |
На працягу навучальнага года |
Намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце, кіраўнікі школьных ВМА |
4 |
Павышэнне кваліфікацыйнай катэгорыі педагогаў |
Вызначэнне адпаведнасці прафесійных якасцей педагога, які атэстуецца на прысваенне катэгорыі |
Семінар для членаў атэстацыйнай камісіі, атэстацыя |
Разгляд заяў педагагічных работнікаў. Падрыхтоўка дакументаў на атэстацыю. Аналіз работы атэстацыйнай камісіі. |
На працягу навучальнага года |
Старшыня атэстацыйнай камісіі |
5 |
Павышэнне кваліфікацыі |
Павышэнне ўзроўня прафесійнай падрыхтаванасці настаўнікаў |
Курсы павышэння кваліфікацыі
Тыдзень метадычнай работы
|
Састаўленне графіка праходжання курсаў павышэння кваліфікацыі. Наведванне курсаў павышэння кваліфікацыі. Удзел у навукова-метадычных семінарах, выставах. Узаеманаведванне ўрокаў і мерапрыемстваў |
На працягу навучальнага года
Кастрычнік |
Кіраўніцтва ўстановы адукацыі, настаўнікі-прадметнікі
Намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце
|
6 |
Арганізацыя работы творчых груп настаўнікаў |
Выяўленне і аналіз праблем |
Стварэнне творчых груп па дадзеных праблемах |
Работа над праблемай: - залежнасць здароўя дзіцяці ад школьнай нагрузкі;
- развіцце творчага патэнцыялу вучняў і выхаванцаў |
Снежань - люты
Лістапад |
Намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце
|
7 |
Інавацыйная дзейнасць |
Трансляцыя вопыту інавацыйнай дзейнасці у СМІ |
Аналіз вынікаў інавацыйнай дзейнасці |
Падрыхтоўка публікацый у СМІ |
На працягу навучальнага года |
Намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце , кіраўнікі ВМА |
8 |
Забеспячэнне метадычнай работы |
Павышэнне педагагічнага майстэрства, выкарыстанне новых форм і метадаў работы |
Работа з навукова-метадычнай літаратурай, прапаганда эфектыўнай педагагічнай практыкі |
Сумесная работа з кіраўнікамі школьных ВМА, бібліятэкарам па забеспячэнні вучэбна-метадычнай літаратурай. Інфарматызацыя навучальнага працэсу. Выпуск метадычнага журнала. |
На працягу навучальнага года
2 разы ў год |
Намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце
Кіраўнікі школьных ВМА |
Намеснік дырэктара па вучэбна-выхаваўчай рабоце Н.Г. Карачун
свернуть
Удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці настаўнікаў па фарміраванні асобасных, метапрадметныя і прадметных кампетэнцый навучэнцаў.
Мэта: удасканаленне прафесійнай кампетэнтнасці педагогаў па фарміраванні асобасных, метапрадметныя і прадметных кампетэнцый навучэнцаў як умова забеспячэння якасці адукацыйнага працэсу
Задачы:
азнаёміць педагогаў з нарматыўным прававым і метадычным забеспячэннем па актуальных пытаннях сучаснай адукацыі;
вызначыць эфектыўныя метады, прыёмы, тэхналогіі фарміравання асобасных, метапрадметныя і прадметных кампетэнцый навучэнцаў у сучасным адукацыйным працэсе з улікам эфектыўнага педагагічнага вопыту;
абмеркаваць актуальныя пытанні выкарыстання тэхналогіі даследчай дзейнасці ў рабоце з рознымі катэгорыямі навучэнцаў як сродкі іх асобаснага і інтэлектуальнага развіцця;
разгледзець сучасныя падыходы да рэалізацыі выхаваўчага патэнцыялу вучэбнага прадмета ў кантэксце фарміравання выхаваўчага патэнцыялу вучэбнага прадмета ў кантэксце фарміравання асобасных якасцяў навучэнцаў;
садзейнічаць вывучэнню і выяўленню эфектыўнай педагагічнай практыкі педагогаў, ствараць умовы для іх творчай самарэалізацыі, павышэнню ўзроўню прафесійнага майстэрства.
свернуть